Klant & Service

Klant & Service

Onze service

Klant en service

Qioz ZorgKappers hebben veel ervaring met oudere en zorgbehoevende mensen. Dat geeft onze werkwijze een uniek karakter. Onze klanten mogen erop rekenen dat wij hun de extra ondersteuning geven die zij nodig hebben. Bij een Qioz ZorgKapper bent u altijd in goede handen.

Deskundige ondersteuning

Als dat nodig is, kunt u gebruikmaken van onze ‘haal- en brengservice’. Onze medewerkers zorgen er dan voor dat u veilig bij de kapsalon komt en weer thuisgebracht wordt. Qioz ZorgKappers hebben geleerd hoe zij mensen met een fysieke beperking moeten ondersteunen, zoals van rolstoel naar kappersstoel en weer terug. Onze stoelen en wasbakken zijn op vele manieren aan te passen en waar nodig maken wij gebruik van waskragen en mobiele droogkappen. Zo kunnen al onze klanten zich tijdens de behandeling op hun gemak voelen. Ook weten Qioz ZorgKappers hoe zij moeten omgaan met mensen die bijvoorbeeld vergeetachtig of wat onvoorspelbaar zijn. En voor al onze klanten geldt: Qioz ZorgKappers nemen de tijd voor u. We zetten met alle liefde een kopje koffie of thee – met wat lekkers erbij! – en maken graag een gezellig praatje.

Kapsalons voor iedereen

Mensen die in de buurt van onze kapsalons wonen, weten ons eveneens te vinden. Van jong tot oud, iedereen is van harte welkom. Qioz ZorgKappers hebben namelijk verstand van moderne én klassieke kapsels. Bij ons kunt u dus nog terecht voor deskundig watergolven of een permanent, maar we zijn ook op de hoogte van de nieuwste haartrends.

Qioz ZorgKappers bij u thuis

Bent u niet (meer) in staat om naar onze kapsalon te komen? Qioz ZorgKappers kunnen ook bij u langskomen: aan huis, op de afdeling van uw zorginstelling of in uw kamer. Goed om te weten: alle Qioz ZorgKappers zijn in het bezit van een VOG (verklaring omtrent gedrag). U krijgt dus altijd een betrouwbaar iemand over de vloer, met dezelfde kennis en ervaring in knippen en zorg als al onze Qioz ZorgKappers.

Mail ons voor service op maat

Qioz ZorgKappers willen elke klant de behandeling geven die het best past bij zijn of haar (zorg)behoeften. We horen graag wat we voor u kunnen betekenen. Dat kan door middel van een mailtje, waarin u ons vertelt welke behandeling u wenst en welke (extra) ondersteuning u nodig hebt voor een bezoek aan de kapper. Voor alle duidelijkheid kunt u een (pas)foto van uzelf bijvoegen. Wij zorgen er dan voor dat de Qioz ZorgKapper bij u in de buurt van uw wensen op de hoogte is. Uiteraard gaan wij zeer zorgvuldig met alle gegevens om (zie hieronder: Ons privacyreglement). U kunt ons mailen via info@qioz.nl.

Kwaliteitsbewaking

De q van Qioz staat voor ‘qualiteit’, een oude schrijfwijze van het woord ‘kwaliteit’. Kwaliteit zit namelijk vanouds in ons dna en we willen graag dat dit naar voren komt in alles wat we doen: in onze haarverzorging en de ondersteuning en service die daarbij hoort, in de opleiding van onze kappers en in onze samenwerking met zorggroepen en zorgorganisaties. Kwaliteitsbewaking is daarom een belangrijk onderdeel van ons beleid.

Voor meer informatie over onze kwaliteitsbewaking kunt u contact opnemen met onze manager operationele zaken, Giovanni Meloni.

Bij kwaliteitsbewaking hoort dat we altijd bereikbaar zijn voor op- en aanmerkingen over ons werk. Daarom heeft Qioz een klachtenregeling die erop gericht is de kwaliteit van onze dienstverlening te bewaken en -waar mogelijk- te verbeteren. Als u een klacht hebt, laat het ons dan ook gerust weten. Dat kan eenvoudig door te mailen naar info@qioz.nl. Wij doen ons best om elke klacht snel en adequaat op te lossen en -waar nodig- maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen.

Betaalgemak

Bij Qioz ZorgKappers kunt u op verschillende manieren voor een behandeling betalen. Daarmee maken wij het voor u nóg makkelijker om van onze service gebruik te maken. Zo kunt u bij ons niet alleen met uw pinpas, maar ook op rekening betalen, wat bij de meeste reguliere kapsalons niet mogelijk is. Klik hier voor een overzicht van de betalingsmogelijkheden.

Als u op rekening wilt betalen, raden wij u aan om dit te doen via onze gratis incasso-service. U kunt deze service aanvragen door een machtiging in te vullen op ons Qioz Klantformulier. Per maand zetten we dan op een rijtje welke behandelingen u bij onze Qioz ZorgKappers hebt gehad. U ontvangt hiervan een overzichtelijke factuur per mail. Pas daarna wordt het verschuldigde totaalbedrag -zonder extra kosten- van uw rekening afgeschreven. Zo weet u altijd precies waarvoor u betaalt én betaalt u nooit teveel.

Ons debiteuren- en relatiebeheer is in handen van Meral Duru – Ozvarnali. Voor vragen over facturen en betaalwijze kunt u bij haar terecht.

Ons privacyreglement

Waarschijnlijk heeft u al volop in de media gehoord over de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), die op 25 mei 2018 is ingegaan. Deze nieuwe Europese privacywet moet ervoor zorgen dat uw persoonlijke gegevens nog beter worden beschermd. Ook voor ons is uw privacy  en het beschermen van uw gegevens een grote prioriteit. Daarom gaat Qioz mee met deze ontwikkelingen. Wilt u meer weten? Hieronder kunt u ons volledige privacyreglement downloaden.

Download ons privacyreglement

Meer informatie

Voor meer informatie over onze dienstverlening of over ons bedrijf kunt u ons altijd tijdens kantoortijden bellen op 085 – 744 0804. We staan u graag persoonlijk te woord. Natuurlijk kunt u ons ook mailen via info@qioz.nl.

 

 

Klant & Service – Qioz ZorgKappers / De ZorgKapper – voor ouderen in Zuid- en Noord Holland, Den Haag, Rijswijk, Voorburg, Leidschendam, Mariahoeve, Leiden, Scheveningen, Delft, Naaldwijk, Westland, Zoetermeer, Bleiswijk, Rotterdam, Wassenaar, Hoofddorp, Amsterdam, Amstelveen, Haarlem.